5 pasi simpli pentru relocarea rapida a firmei

de FluxImobiliar

In evolutia unei afaceri apare un moment in care este nevoie sa isi relocheze activitatea, adesea acesta fiind un moment de bucurie, deoarece se intampla cand spatiul initial nu mai este suficient pentru desfasurarea activitatii. Prin urmare, managementul cauta un spatiu mai mare, care poate fi situat central sau in afara orasului, in functie si de specificul activitatii.

Indiferent, insa, de ce tip de activitate desfasoara, mutarea firmei intr-un nou spatiu presupune apelarea la serviciile oferite de o firma de mutari, care are experienta si echipamentele necesare acestui proces. In plus, aceasta metoda este cea mai rapida si eficienta, contribuind si la reducerea stresului atat al managementului, cat si al angajatilor.

De aceea, Professionalmovers a evidentiat care sunt pasii esentiali, care ar trebui urmati pentru ca relocarea firmei sa se realizeze usor, intr-un timp scurt si fara sa fie nevoie intreruperea activitatii pentru o perioada lunga de timp:

1. Comunicarea cu angajatii

Angajatii sunt, probabil, cea mai importanta resursa a unei afaceri, prin urmare decizia de relocare a firmei ar trebui comunicata acestora imediat ce este adoptata de intreg managementul. In acest fel, angajatii se simt importanti si implicati in activitate si deciziile luate cu privire la aceasta.

De asemenea, acestia isi vor putea prioritiza responsabilitatile, in functie de data la care va avea loc mutarea si vor putea anunta din timp partenerii de afaceri ca vor avea un alt sediu.

2. Alegerea firmei de mutari mobilier

Urmatorul pas important este alegerea unei firme de mutari mobilier, care poate pune la dispozitia clientilor o gama variata de servicii, de la consultanta in planificarea procesului pana la mutarea efectiva si aranjarea lucrurilor in noua locatie.

Cele mai citite articole

O astfel de firma are o echipa realizata din personal calificat si cu experienta, care se poate ocupa rapid de toate activitatile pe care le presupune o mutare: impachetare, demontare mobila, aranjarea obiectelor in masina astfel incat sa nu se deplaseze si sa se deterioreze, transportul in siguranta pana la destinatie, descarcarea si montarea mobilierului.

3. Comunicarea permanenta cu firma de transport mobila

Pentru ca procesul de mutare sa se poata realiza eficient si conform indicatiilor clientului, acesta – indiferent ca este persoana fizica sau juridica – ar trebui sa pastreze permanent legatura cu echipa care se va ocupa de acest proces. In cazul relocarii unei firme, managerul poate delega un angajat care sa se ocupe de acest aspect.

4. Pastrarea unei comunicari cu persoane de la noul sediu

Dupa ce a fost aleasa firma de mutari Iasi sau din orice alt oras din tara si realizat planul dupa care se va realiza mutarea, managementul trebuie sa anunte persoana de contact de la noul sediu, fie ca este inchiriat sau cumparat, cand va avea loc mutarea.

5. Mutarea propriu-zisa

Ultimul pas in procesul de relocare a activitatii firmei este mutarea propriu-zisa. In acest moment toate obiectele ar trebui sa fie gata impachetate pentru a fi transportate la noua locatie, conform planului realizat de firma de mutari impreuna cu managementul companiei care se muta.

In concluzie, ajutorul pe care o astfel de firma specializata il ofera companiilor care se relocheaza, in special managerilor, este extrem de important deoarece acestia nu mai sunt nevoiti sa se ocupe de organizarea acestor activitati, ci doar de partea de documentatie necesara relocarii.

Cele mai citite articole

Related Posts