Dezordinea si productivitatea – dezavantajele unui birou dezordonat

de FluxImobiliar

De zeci de ani, companiile au cheltuit resurse considerabile incercand sa descopere modalitati de a maximiza productivitatea angajatilor din birou. Si, desi nu exista remedii pentru fiecare situatie, exista cateva strategii incercate si adevarate care tind sa dea rezultate de succes in majoritatea cazurilor. Cea mai buna solutie este colaborarea cu firme care asigura servicii de curatenie pentru a crea un mediu primitor in birouri, care sa stimuleze productivitatea. Sunt mai multe moduri in care un birou dezordonat poate afecta productivitatea.

Un birou dezordonat duce la pierderea inutila a timpului

Cercetarile arata ca o persoana pierde in medie 4,3 ore pe saptamana cautand hartie, ceea ce creste stresul si reduce concentrarea si gandirea creativa. Mai mult, angajatii pierd o ora de productivitate in fiecare zi, cautand informatii lipsa. Si, in cele din urma, cea mai mare povara cu care se confrunta intreprinderile mici este incapacitatea de a deservi clientii intr-o maniera eficienta, ca urmare a unor acte gresite.

Birourile dezordonate afecteaza relatiile intre angajati

In timp ce exista o serie de vinovati pentru dezorganizare, una dintre cauzele principale este biroul dezordonat. Un birou dezorganizat duce la documente amestecate, informatii pierdute si stres crescut. De asemenea, are un impact asupra modului in care angajatii privesc compania, ceea ce poate determina o stare generala de delasare.

Cele mai citite articole

Potrivit unui sondaj realizat cu peste 1000 de lucratori de catre firma Adecco, majoritatea americanilor (57%) recunosc ca isi judeca colegii dupa cat de curate sau murdare le sunt spatiile de lucru, atrag atentia cercetatorii de la Forbes. In timp, fie se creaza disensiuni intre angajati, fie cei care erau activi si ordonati, devin si ei lenesi, lasand birourile dezorganizate.

Un birou dezorganizat poate determina pierderi uriase

Atunci cand din cauza dezordinii anumite obiecte se pierd sau sunt distruse, pot determina costuri pe minus uriase, pentru firma. Uneori este vorba de documente care pot fi recuperate greu sau care sunt imposibil de recuperat, dar poate fi vorba si de obiecte. Mecanismele mici returnate de clienti sau care trebuie livrare, pot sa fie aruncate cu usurinta printre hartii si resturi, iar costul lor poate fi destul de mare. 

Anumite produse asa cum sunt ceasurile, bijuteriile sau stick-urile cu informatii pot fi pierdute cu usurinta din cauza dimensiunilor reduse, iar de cele mai multe ori implica niste costuri astronomice mai ales daca este vorba despre ceasuri de brand sau despre pietre si metale pretioase. In cazul stickurilor, pe ele pot fi informatii valoroase care pot periclita proiecte si pot duce la pierderea clientilor si la recenzii negative, sau chiar la raspundere legala.

Un birou murdar lasa o impresie neplacuta clientilor

Daca toate argumentele de mai sus nu sunt suficient de solide pentru a apela la curatenie birouri oferita de firme specializate, imaginea pe care clientul si-o face despre companie ar trebui sa fie un argument solid. Un birou dezordonat va crea o imagine negativa in mintea clientului care viziteaza spatiul de birouri. In plus, credibilitatea firmei va avea de suferit si clientul va incepe sa relationeze cu angajatii cu reticenta.

Cele mai citite articole

Related Posts